077-804-1434

איך בוחרים קייטרינג לאירוע?

כאשר מדובר בתכנון אירוע, אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא האוכל. קייטרינג יכול להיות ההבדל בין אירוע בלתי נשכח לכזה שאף אחד לא מדבר עליו במקרה הטוב, או מדבר עליו רעות במקרה הרע. לכן חשוב לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם. הנה כמה טיפים כיצד לבחור קייטרינג לאירוע שלכם.

 

קבע את התקציב שלך

הצעד הראשון לבחירת קייטרינג הוא קביעת התקציב שלך.  חשוב לקחת בחשבון את עלות האוכל והמשקאות, כמו גם את כל העמלות הנוספות שהקייטרינג עשוי לגבות.  ברגע שאתה יודע כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא, תוכל לצמצם את רשימת הקייטרינג שלך.

קייטרינג לאירוע

בצע מחקר קייטרינג

לאחר שקבעתם תקציב, הגיע הזמן להתחיל לחקור חברות קייטרינג. פנו לחברים ובני משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג וקבלו המלצות. אתה יכול גם להשתמש במשאבים מקוונים כדי לקרוא ביקורות ולצפות בתמונות של אירועים קודמים מחברות קייטרינג מגוונות. אל תשכח שהמלצות יכולות להיות שוות זהב.

 

דבר עם צוות הקייטרינג

לאחר שצמצמת את רשימת חברות הקייטרינג הפוטנציאליות שלך, הגיע הזמן להיפגש עם מוות הקייטרינג שבחרת באופן אישי. אתה יכול לקבל תחושה טובה יותר של השירותים שלהם על ידי מפגש איתם באופן אישי, ותוכל לשאול שאלות על התפריטים והשירותים שלהם. במהלך הפגישה, הקפידו לבקש הפניות ולראות דוגמאות מעבודותיהם.

 

בקש תפריט לדוגמה

לפני קבלת החלטה, חשוב לבקש תפריט לדוגמה. זה ייתן לך מושג על סוגי המזון שהקייטרינג יכול לספק. הקפד לשאול על הזמינות של אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, קבל מידע על רגישויות ותחליפים כגון – גלוטן, חלב, ביצים, בוטנים וכיוצא בזה, כמו גם כל בקשות תזונתיות מיוחדות.

קייטרינג לאירוע

אל תהסס לדון בפרטים

לאחר שבחרת קייטרינג, חשוב לדון בפרטי האירוע. הקפד לשאול על דברים כמו התקנה, ניקיון וכל שירות נוסף שהקייטרינג יכול לספק. כמו כן, דון בתנאי התשלום וודא שאתה מבין את מדיניות הביטולים וההחזרים. חשוב גם שתעדכן את צוות הקייטרינג בהתנהלות האירוע, מתי אתה מצפה שיצא כל דוכן, האם יש כמה דוכנים במהלך הערב? האם יש מקום מסויים שתרצה שהדוכנים יוצבו בו? כל אלו ויותר, חשוב לעדכן ולדון על כל פרט רלוונטי עבור האירוע שלך.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלך היא החלטה קריטית. הקדשת הזמן למחקר ולפגישה עם קייטרינג פוטנציאליים תעזור להבטיח שתבחר את החברה המתאימה בדיוק לאופי האירוע שלך, לחזון ולטעם האישי שלך. על ידי התחשבות בתקציב שלך, חקר קייטרינג, פגישה איתם, בקשת תפריט לדוגמה ודיון בפרטים, תוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלך ולהיות מרוצה במאת האחוזים.

אם אתה שואל אותנו; אין ספק שההמלצה היא אך ורק על טיטאטו, אבל אל יודע מה? אל תקשיב לנו, תן להם לדבר ולהוכיח לך בעצמם –  titatu.co.il

קייטרינג לאירוע

אז מה היה לנו